Lunchsvammel

Efter stark korvgryta med ris är jag nu nöjd, mätt och glad. Dessutom blev det en kopp kaffe "på maten"...
Roligt uttryck, det där - kaffe PÅ maten... *ler*

Under eftermiddagen blir det diskussioner kring diverse intressanta ämnen, kan tänkas. Och efter skolan ska vi repa till ikväll. Ska spela ikväll, här på skolan. Sättningen blir trummor, gitarr, piano och bas. Klassiskt rockband. Får väl se hur rockigt det blir *skrattar*

I morse låg det snö på marken... inte riktigt vad jag väntat mig, nu när - i min lilla värld - våren har kommit. Tja... det rdde sig allt eftersom morgonen blev dag. Det vita försvann och solen tittade fram över Blekinges skogar. Det ÄR vår!

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla runt vad som händer i andra liv. Hipp häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback