Morgonläsning

Läste runt lite på olika bloggar nyss. Hittade ett citat som berörde mig en morgon som denna... Jag citerar:


"Jag flyr in i dig och du flyr in i mig. Det får inte bli så att vi bara byter sida. Jag vill att du ska vara där när jag kommer, annars drunknar jag."
"Vi är i alla fall i sällskap. Tillslut blir det oviktigt var."
"Det ska finnas något mellan människor, ett bord där man lägger upp något av sig själv och diskuterar det utifrån."
"Jag behöver inte något sådant bord."
"Hur ska jag då kunna veta vem som är jag?"


Ja... vad mer ska jag säga än att jag tycker att det här är viktigt... orkar inte ge någon vidare utläggning just nu eftersom det är tidigt på morgonen och jag ska gå och äta frukost NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback