Rar överraskning

Igår kväll, kom jag tillbaka till mitt rum, efter att jag hade varit i datasalen. Utanför dörren stod ett STORT paket, fint inslaget med band och allt. Vid paketen låg också en lapp med ett litet meddelande...

Tankarna rullar: "fyller jag år"... "namnsdag"... Svaren blev snart och inte än... Okej, varför har jag då fått ett stort, fint paket?!

Anyway - vad väntar jag på... *ler* Öppnar och inser att inuti finns 2 jättefina tavlor som en klasskompis gjort, målat och snickrat ramen till. På lappen står anledningen till presenten - en anledning som gör mig djupt rörd...  En tackpresent eftersom något jag sagt berört... *ler* En känlsa av tacksamhet och lycka infinner sig...
Samma känsla finns kvar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback