Scrapbooking

Tjohooo...
Nu har jag äntligen hittat min favoritaffär och en liten aning för dyrt blev det *ler*
Det handlar om scrapbooking och eftersom jag är smått hookad av denna - för mig tämligen nya - hobby, har jag varit i himmelriket en lördag som denna! Utanför lilla byn Hörby, mitt i Skåne, ligger en affär som har nischat sig mot scrapbooking och annat pysselmakeri. Som sagt: himmelriket *ler*
750 kronor fattigare och lika glad som vanligt kom jag så hem med den stora påsen med diverse pysselprylar. Roligt!

Ikväll har det givetvis pysslats...
Känns kreativt och kul indeed!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mitt första inlägg hos dig! =)
Så du är också fast i scrapbooking-träsket. Det är nog det vanligaste samtalsämnet på jobb för tillfället där alla håller på och pysslar med det.Lycka till med pysslandet tjejen!
Kram från Soffi

2007-03-26 @ 16:14:51
Postat av: Mia

Hej... och välkommen, då!
Jajjemen, det är lätt att fatta att man fastnar i denna hobby. Det är ju sååå kul!
Lycka till själv också. Har du nån blogg, förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback