Solkräm

För ett par dagar sedan hörde jag en helt strålande inspelning. En "låt" där Rikard Wolff till musik läser ett brev till avgångsklassen. Texten heter Solkräm och är - enligt mig - helt enkelt lysande: rolig, eftertänksam, sann, hoppfull... och rolig... *ler* 

Dagens tips (ta det om du vill) är alltså att lyssna på Rikard Wolffs "Solkräm".
Jag tror att upplevelsen blir större auditivt, men om någon trots allt vill läsa texten finns det en version på mr
Wulffs hemsida. Dock en version med några stavfel, som följaktligen inte finns med på inspelningen...

Njut av ljuden, orden och dagen. //Mia

Kommentarer
Postat av: gry

Jag har den skivan! Den är underbar! Just den texten oxå. Obegripligt djup, glad och omfamnade! Älskar hans röst! Träffade faktiskt honom en gång på en club i Gbg. Gick fram coh sa att jag gillade hans röst. Fick en puss på kinden till svar!

Postat av: Mia

Härligt! Ja... det är ju verkligen något speciellt med hans röst. *ler*

2007-03-06 @ 10:22:17
URL: http://miaju.blogg.se
Postat av: jack

var kan jag hitta den har letat överallt på nätet

2008-03-12 @ 18:29:30
Postat av: Mia

Jag kan mejla den till dig om du vill!
Släng iväg ett mejl till mig med din mejladress så får du den! Mvh Mia

2008-03-12 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback