Storstadsshopping

Det blev en bra måndag idag... skönt!

Pratade precis med körledaren för den kör jag var med i under förra terminen. Eftersom jag är i Blekinge nu under veckorna kan jag följaktligen inte vara med och öva för tillfället... Men ändå är jag med lite *ler*  På lördag nästa vecka var det visst konsert och eftersom jag läser noter kan jag vara med och sjunga på konserten. Kul!

Ikväll skulle det egentligen varit scrap-booking kurs här på folkhögskolan, men ledaren var sjuk så det blev inställt... Vuxenpyssel är kul *skrattar*... men det är skönt att "bara vara" en kväll också, utan inbokad aktivitet.


Var inne i den något större byn, strax intill, innan i dag... Det är humoristiskt på nått sätt när tjejen med Malmö som referenser ska shoppa... EN skobutik... TVÅ klädbutiker... typ... that´s it. Och det var ändå grannbyn *ler*

Nåväl... ett par skor senare kände jag mig nöjd och glad. Åter till kollektivet för att laga en mumsig lasagne. Storkok är bra... så slipper jag laga mat mer denna veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback