Tisdagssvammel

Badminton blev det en eftermiddag som denna och shit, va kul jag tycker att det är! *ler*
Spelade 4 små matcher...och vann! *skryt* ; ) Jag älskar "drop-bollarna"... utan dem hade jag aldrig överlevt! *ler*

Ikväll ska vi spela några stycken... Två gitarrer och en tvärflöjt...och så massor av sång. Det är skönt nu för tiden, när musiken känns rolig igen... inga måsten och krav, bara för att det är kul!

Igår kollade jag på Itzaks julevangelium... har sett det innan, men det var minst lika roligt en andra gång. *ler*
Tiffany är ju absolut min favorit... hon är så vansinnigt rolig... och roligare blir hon med Angela - hennes totala motsats. Ett brilliant team humormässigt...
Julanta är också en skön lirare... denna accent som förgyller vilken konversation som helst... *ler*
Jag blir glad bara jag tänker på dem!

Nog för nu.
Ha det fantastiskt enastående toppenbra!

Kommentarer
Postat av: Skärgårdsdoktorn

Tiffan är en favvis hos mig med :)

Postat av: Mia

Kul att höra att även de norröver kan gilla detta orginal. Det bästa är nästan att hon är helt "sann"... *skrattar*

2007-03-06 @ 22:04:42
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback