Tonåringar

Idag har jag varit ledare för en tonårsgrupp... 5 timmar... pust... kul och intensivt. *ler*
Det är verkligen en utmaning att leda dessa impulsiva, spontana och gränssökande ungdomar. En utmaning, på ett positivt sätt, som blir roligare och roligare ju mer man lär känna dem som individer. Det var 3:e gången jag träffade dem idag...

Jag kan bara konstatera att 5 timmar är lite väl länge... svårt att hålla fokus och koncentration under så långt tid... svårt även för mig som vuxen (för jag antar att jag är det nu... "vuxen", alltså... *skrattar*)

Ikväll drar det uppåt Blekinge igen... Helgen har varit skön och rolig, men oj - så fort den har gått...
Hoppas helgen har varit bra för de flesta! //Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback