Trött och nöjd *ler*

Allvarligt... det är hur skönt som helst att vara hemma.
Det är hur skönt som helst att det är fredag.
Det är lika skönt att fredagar följs av en lördag som i det här fallet är HELT ledig.

Yihaaaa
Jag är trött...
Började på ny praktik i veckan. Det är roligt med bra folk och massor med lärdomar.
Jag känner dock att det är en anspänning... jag var helt stel i kroppen, vilket på sätt och vis var lägligt eftersom jag varit på massage alldeles nyss. Min massör (kvinnlig sådan, säger man "massös" då?!) är fenomenal. Jag kan bara gång på gång konstatera att hon verkligen har fått gåvan att massera!

Middag på gång strax och sen ska jag nog bara lägga mig i soffan och stanna där ett riktigt bra tag!

Var på Stadsmissionen och åt lunch idag. (ett hang-around för uteliggare, missbrukare mm i Malmö) Bra att det finns sådana ställen... en plats där samhällets utstötta kan finna lite omtanke, kärlek, en dusch eller lite käk. Lunch för en tjuga och har man inga pengar får man käk ändå... mmm... det är värt en guldmedalj till alla de som arbetar med sådan verksamhet!

Skönt med helg är det verkligen! Tokskönt faktiskt *ler*
Ytterligare glädjande är det att våren lunkar på. Ska bli fint i helgen också...
Ha det nu riktigt bra alla helgfirare, kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback