Söndag

och jag ska till kyrkan nu klockan 11.
Mässa i lilla byns kyrka en söndag som denna.

I eftermiddag är det dansuppvisning där Julia ska vara med och dansa. Så klart jag kollar!

Sommarvärmen fortsätter idag också...
Jag gillar det massor.
Har fått en hel del färg efter alla dagar ute i solen.
Känns somrigt och bra med en brun nyans på näsan *ler*
Det blir nog en stund över till solstolen idag också...

Igår var brorsan, hans tjej och hans 7-åriga dotter här och käkade middag. Vi grillande flintastek, drack vin och snackade. Kidsen kollade på "Flushed away", en kanonrulle tecknat. Jag såg den förra veckan. Varmt rekommenderbar film!

Nu är det dags att dra!
Ha en skön söndag! //Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback