Världsrekord

Oj, oj...
Nu har det sådär gått en vecka igen sen jag bloggade senast...
Jag känner inte för det helt enkelt.
Känner inte för att dela alla snurriga tankar som finns i mitt liv just nu.
Det är okej.

Men desto mer förvånad blir jag när jag tittar på statistiken över hur många som har läst min blogg under veckan.
Flest antal läsare någonsin har varit under veckan... då jag inte skrivit ett smack... Roligt så klart, men konstigt...

Förvånad!
Ett litet världsrekord på miaju.blogg.se en vecka som denna. *skrattar*

Just nu är livet förvirrat.
Det är det ibland.
Det är inget farligt...
bara lite jobbigt.
Men det har hänt förut och det som gör att jag känner mig lugn är att jag vet att inget är konstant.
För att bli riktigt skönt filosofisk kan jag uttrycka det så här:


" Det enda som är konstant är förändringen "


Fiffigt värre *skrattar*

Nog flummat för idag.
Ha en fortsatt skön kväll men Eurovision song contest eller vad ni nu företar er!
Kram Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback