Aj aj...

Idag har vi varit på föreläsning.
Eller egentligen: idag har vi suttit... på föreläsning...
Okej... så här:

Föreläsningen var 9 mil bort. Det betyder lite mer än en timmes bilsittande dit och lika mycket sittande på vägen hem. Föreläsningen varade mellan 8.30 och 16.30. Sittandes. Aj, aj... är helt trött av allt sittande *ler* Jag har alltså suttit 10-11 timmar idag. Är det världsrekord?! *skrattar* Tänk att ha en så stillasittande vardag... Dagdrömde vid flertalet tillfälle under dagen om en skön liggstol...



Det blev en långpromenad när jag kom hem
i alla fall så jag fick röra på mig lite...
och nu vill jag nog inte
sitta här vid datorn längre!
Over and out!

Ps. Hur många gånger kan man skriva ordet "sitta" i olika former i ett blogginlägg innan folk blir irriterade?! *ler*

Kommentarer
Postat av: Lotta Eliasson

Ja du.. man känner sig helt försutten men imorgon bär det av till karlshamn för att shoppa lite.. ska hitta några roliga affärer..
kram och hej.. ses imorgon till frukost..
Lotta

2007-10-04 @ 21:08:33
Postat av: Mia

Ha ha... ser man på! Lotta på besök... igen - trevligt! Ja, minst sagt "försutten" *skrattar*. Häpp!

2007-10-05 @ 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback