Analoga nätet - good bye

Idag släcktes det analoga nätet.
Jag har aldrig riktigt fattat varför...
Fast kan inte säga att jag har brytt mig om att ta reda på det heller *skrattar*
Kanske man kan säga att det är lite trist för nu kommer folk inte kunna kolla på TV på folkhögskolan längre... det är massa folk som har TV på rummet, med sån där riktig antenn som pekar upp i luften... No more! Jag har ingen TV på mitt rum... det är ganska skönt att slippa fakiskt.

Just nu är jag dock inte på folkisen. Ska vara hemma 3 veckor och ha praktik. Skönt!
Dels är det skönt att vara hemma och dels är det skönt att vara ute i "verkligheten", ute i arbetslivet.
Jag längtar efter att komma igång och jobba igen. Hoppas jobbet med stort J dyker upp när jag är klar efter sommaren.

Nu kom J och O hem.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback