"Denna där"

Den 15 oktober skrev jag ett inlägg med ett filmcitat
som jag inte visste var det kom ifrån...
"Denna där" var citatet...
För den som är intresserad (
och för alla andra också för den delen) är det från
...................................................................................................
...............................da ta daaaaa................................................
.............................spänningen är olidlig......................................
..........................................................................................................

LADY & LUFSEN!



Bild: www.lovefilm.se

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jaaaaaaa just det :) Haha, jag hade t.o.m. uttalet rätt när jag gick runt här och sa det för mig själv om och om igen, men ändå ramlade inte poletten ner..hehe..

2007-10-20 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback