Facebook

Har varit med på sidan ett tag.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det eller inte...
hrm.............................................................................................................................................................................
Antar att det är bra för att hålla kontakt med ett stort nätverk av människor.
Men så är det det där med att få kontakt med en massa folk som man inte umgås med längre för att man helt enkelt inte är särskilt lika... Det verkar liksom gå ut på att få så många ytliga bekantskaper som möjligt...

"Den som har flest vänner när han/hon dör vinner"

Är jag cynisk?!
Det är i alla fall bra och enkelt att hålla kontakten med hjälp av facebook.
I like!

Är du medlem på facebook?
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud vad du gnäller, jag har ju talat om för dig vad det går ut på och ändå gnäller du. Du är inte bara cynisk, du känns på gränsen till bitter. Passa dig!

2007-10-17 @ 15:41:31
Postat av: Mia

*ler*
Din åsikt vill jag ju inte ha. Nya åsikter tas dock tacksamt emot. Passa dig mamsen!

Postat av: Helen

Jag vill ändå inte skriva mer på din gnällblogg, jag vill mycket hellre skriva på facebook! :-)

2007-10-17 @ 15:49:41
Postat av: Jannica

Visst blir det att man har många "ytliga" bekantskaper i sin vännerlista på facebook, men det är ändå kul tycker jag att byta ett par ord med folk som man inte har hört av på länge :)

2007-10-17 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback