Höstpersonlighet

Hittade ett test på aftonbladet (jag är ganska svag för sånna däringade test, du vet...)
Anway...jag blev:

Personlighet B - Höstmysaren

Du har bunkrat med tesorter, doftljus och filmer att avnjuta under en filt i soffan när vinden viner utanför. För att träffa dig måste man komma med en morotskaka till chai-teet. Glöm inte bort att världen pågår där utanför, även på hösten

Måste säga att det stämmer riktigt, riktigt bra!
Förutom att jag inte dricker särskilt mycket te *ler*
Välkomna med morotskakan - jag bjuder på kaffe!


Fina bilder på testsidan också, tycker jag!

Foto: Colourbox

Vill du också göra testet?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag blev också B :)
Funderar fortfarande på "denna där" förresten..hehe..

2007-10-17 @ 17:54:33
Postat av: Lotta Eliasson

halloj!

När vi kommer tillbaka till skolan har jag ju lovat att bjuda på morotskaka... kaffe latte också kanske...
Hoppas du har det bra under dagarna... Var idag på kyrktur och tittade in i V Ingelsta k:a... Mysig och väldigt långsmal...

Kram på dig vännen...
Lotta!!!

2007-10-17 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback