I-land-grubbel

Här sitter jag och surfar från mitt lilla internatrum
på folkhögskolan jag går på. Funkar finfint... internet alltså!
Det intressanta i kråksången är att det precis har börjat installeras
internet i våra internathus och detta är alltså inte klart än.
När internet - så småningom - är installerat
kommer hyran att höjas med ett par hundralappar...
Så funderar jag:

Jag surfar ju NU, just i denna stund, trots att internet ännu inte är installerat... Hrm...
Verkar vara ett trist läge att betala för något som redan finns... Grubbel, grubbel... *ler*

Ja, ja... detta var grubbel från min lilla, lilla, lilla värld.

För övrigt sitter jag och lyssnar på Eminem och känner mig nöjd med livet på det stora hela...
Ikväll är det scrapbookin här på skolan. Det tycker jag är roligt!
Ha en fortsatt skön vecka, vetja!
Kram från Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback