Internet - ja, tack!

Under gårdagen låg internet nere här hemma.
Lika så i morse... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH... helt otroligt vad jag använder nätet mycket, märker jag när det plötsligt inte finns. Vadå plocka fram telefonkatalogen och börja bläddra?! Vadå, kan inte mejla?!
Ja, nog är det ett i-landsproblem, men det är samtidigt bara att konstatera: Jag gillar internet, ägnar möjligtvis för mycket tid framför datorn, men den underlättar min vardag. Mycket! Som nu t.ex. ska jag sätta mig och betala räkningarna. Fanns det verkligen ett annat sätt förr i tiden än internet? *ler*

Nu funkar allt som det ska igen och friden har infunnit sig, som ni märker.
Det är fredag dessutom, som ren bonus och jag har just avslutat min praktik.
Skönt med helg!
Jätteskönt!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback