Nachos och vitt vin

Kvällen ikväll ser jag fram emot att tillbringa med allehanda mysigt pyssel i hemmets lugna vrå...
Sitter just nu på ett väldigt tomt internat och käkar nachos och dricker vin.
Det verkar som många har åkt hem över helgen, för här är väldigt tyst och lugnt...

Det finns bud om att åka in till grannstan och käka pizza och dricka öl på den lokala krogen (pizzerian för all del) men jag står över. Dels för att jag är fredagstrött, dels för att jag inte är på det babbliga humöret men framför allt eftersom jag sett fram emot att vara hemma och mysa, med diverse pyssel... Dessutom ska vi till pizzerian här i byn imorgon, så det blir lokalt och socialt så det räcker *ler*

Vi hade en mysig tur till stan. Det blev som jag trodde - en del spontanshopping också! En present till Camilla och en liten spontanpresent till den bästa jag vet... hi hi... Och så köpte jag en jättefin sån där... vad heter det... pumpa. (!!) Höstfint ska det va!

Tänkte laga någon riktigt god middag ikväll... hrm... .............................................................................tänker............................................................................................................................................ nu vet jag! Hemmagjord kebab. Det mesta finns hemma! Mums...

Nu kommer dagens lilla bild... delar av dagens inköp:
Shopping

Ja... det var allt för just nu. Hoppas helgen blir bra för dig som tittar förbi!
Häpp!


Ps. Det blev inget underställ idag. Det kunde man aldrig gissa, att det ett underställ - tunnaste tänkbara klädesplagg förutom bikini - kostar 600 pix... 600 kronor !! Wihooo... tack men nej tack - inte just nu... Den snåla sidan av Mia kom fram... eller hrm.... den EKONOMISKA sidan, om jag får be *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback