Ny vecka och nya projekt

Idag är det eget arbete som står på schemat. Och jag har att göra!
Har kommit igång nu under dagen, vilket känns skönt. Tänkte vara lite ledig mot slutet av veckan, så därför känns det extra bra att jag faktiskt kom igång idag!

Ikväll tänker vi oss pumpa-pyssel här hemma. Roligt...
Ska köpa lite choklad också idag, så det blir "treat" här hemma om ni har vägarna förbi! *ler*

Förra året var jag mer häxa än vanligt... *skrattar*
J frågade igår om vi vuxna tänkte klä ut oss även i år... Hrm... jag funderar på det!
Så här såg spektaklet i alla fall ut för ett år sen!

Häxa

Stackars de som hade barn... Vid vårt besök blev det en del chock och - faktiskt - några tårar... tills igenkännandet var ett faktum. Pust!

Ja... kanske jag blir en påskkärring till våren istället!
Man vet aldrig när det ringer på dörren...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ja det där med att gå påskkärring är ju inget som är främmande för nån av oss ;)

2007-10-29 @ 14:36:57
Postat av: Mia

Ha ha... är du sugen på en tur kommande år?!
*ler*

2007-10-29 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback