Shopping

Vilken sekund som helst ska jag och min klasskompis bege oss till stora staden and do some fredagsshopping... om du tycker att jag verkar lite internationell idag är det rätt iakktaget... jag är faktiskt halvtysk *ler* Nog om mitt ursprung. Det jag vill komma fram till är i alla fall att upplägget med fredagsshopping känns som en trevlig sysselsättning en dag som denna.

Shoppinglista:

Underställ
(det börjar bli kallt i Blekinge... eller egentligen: jag är tokfrusen av mig... )
Present till Camilla som fyller år imorgon
Pärm till alla skolpapper

Jag förmodar att det tillkommer diverse spontanköp, typ kläder och annat smått och gott!
Nog pratat - nu är det avfärd.
Ha en riktigt skön helg! Kram Mia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback