Studiebesök i livet

Är på jakt efter några böcker...
Fick nys om att det finns ett antikvariat i grannbyn.
Sagt och gjort: jag åkte dit i eftermiddags...

Wihoooo, vilken upplevelse. I Malmö, där jag kommer ifrån finns det också antikvariat - av den ordnade typen... Detta var något annat - believe me!
Shit va mycket grejer... böcker, böcker, LP-skivor, CD-skivor, böcker, vykort, uppstoppade fåglar, böcker och mera böcker... ÖVERALLT! Kände mig som i reklamfilmen "Dra in magen så jag kommer förbi..." Minsta rörelse innebar en stor risk att något skulle rasa i min närhet... hjälp! *ler*

Undrar om ägaren (ytterst hjälpsam typ) hade koll på vad han egentligen hade inne... Han gav sken av det i alla fall *skrattar* Nåväl...det kändes verkligen som ett studiebesök... Roligt!

By the way: hittade inga av de böcker jag åkte dit för!
Hi hi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback