Handla över internet

Hej hopp och god morgon!

Igår kollade jag runt efter lite böcker på nätet. Kollade lite till och började jämföra...
"den boken vill jag ha"... "och den också".... "åh, kolla här - den här verkar skitbra"...

Notan slutade på 600 pix... *ler*
Blev så härligt inspirerad av dig, Lotta ; )

Jag är hursom helst nöjd med mina inköp... annars hade jag inte handlat
MEN detta får mig att tänka på att det är så väldigt lätt att handla nu för tiden.
Tänk förr, då skulle man ta sig in till stan, in i en bokhandel.
I bästa fall fanns boken man ville ha inne, annars fick man återkomma när den kommit in från huvudlagret.
Det finns ju inte längre. Nu är det nästan lite farligt enkelt att handla på nätet...
Bra eller dåligt - I don´t know... enkelt och smidigt är det i alla fall om man vet vad man ska ha!

Nu ska jag åka och handla mat till helgen... Det gör jag inte över internet.... än
Mot Willys!

Det här är en ledig Mia
från ett soligt tokvischan
som rapporterar om dagens i-landsproblem
*skrattar*

Kommentarer
Postat av: Lotta Eliasson

Härligt att man kan vara en inspirationskälla.. kram och trevlig helg på dig min vän...

2007-09-27 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback