Mc-kort

Nu har jag klarat uppkörningen och är härmed berättigad att köra motorcykel. Hi hi...
Tänk så glad man kan bli för ett litet A på körkortet *ler*

Det var en frihetskänsla som inte riktigt går att sätta ord på
när inspektören från vägverket säger
"Ja... det var ju bra det här. Du har klarat uppkörningen"

Tjohoooo!

Det har dock inte blivit särskilt mycket körande eftersom jag var tvungen att sticka upp tillbaka till skolan direkt efter uppkörningen och har varit där sen dess. Fast härom dan fick jag köra Philips (som bor här uppe i Blekinge) hoj - en gammal Harley Davidson från 80-talet. Roooooligt!

Till helgen ska jag hem och då ska jag ta ut min egen hoj ur garaget och köra en tur med den för första gången på egen hand. *ler med hela huvudet*

Ha det toppen, kram Mia


Kommentarer
Postat av: Jannica

Grattis igen vännen!! Hur skoj som helst ju :) Vi sess på lördag! *Kram*

2007-09-12 @ 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback