Självdisciplin

Hoj oj - då var det dags igen. Självdisciplinens mecka *skrattar*
Plugget är igång, jag har självstudiedag och jag har att göra!
Jag minns när jag slutade utbildningen att jag tyckte att det skulle bli så skönt att slippa känslan av att det finns alltid mer att göra, jag kan faktiskt plugga/öva lite till... Så var det ofta när jag pluggade, tycker jag. Och nu när jag fortbildar mig ett år har jag bestämt mig för att inte hamna i samma läge igen. Har försökt att ha ett  annat förhållningssätt denna gång eftersom jag tycker att det är mycket roligare att läsa nu.

Studieplan för dagen:

* 50 sidor bok 1
* skriva första utkastet av punkt 3 i mitt pedagogiska program
* 30 sidor bok 2
* se över och utveckla första utkastet av punkt 1 och 2 i mitt pedagogiska program

Det blir lagom! Och så känns det alltid bättre med en plan... får se hur mycket jag hinner...

Mooooooot Scherwoodskogen!
//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback