Waaaaah

Den enda tiden jag hade att passa idag har jag just missat.
Waaaaah! Hjärnsläpp! *ler*
Idag har vi eget arbete. Alltså inga lektioner, inga tider... förutom att jag hade en telefontid inbokad med en läkare nu på eftermiddagen. Men fröken Mia satt och spelade piano och hade inte telefonen med sig... *skrattar*
Jaha... så kan det bli.

Jag får väl "skylla" på att jag varit på retreat i helgen. En helg i tystnad, meditation och bön tillsammans med 25-30 andra ute på en gård i skogen. Snacka om att gå ner i varv... fast det var ärligt talat rätt trist. Jag åkte på feber och en brakförkylning...

Såg i tidningen nyss att det är Idol ikväll... jag trodde bara att det var på tisdagar, onsdagar och torsdagar... Nåväl: jag tillhör en i det stora gänget svenskar som tycker det är kul med idol. Inte hur juryn behandlar deltagarna, dock, men det är kul att följa deltagarna musikaliskt! Det är verkligen många som sjunger bra! Min favvis är Christoffer...

Igår när jag kom hem från retreaten var jag förkyld, trött och ville bara ligga i sängen. Började kolla på Desperate housewives-boxen som jag lånat av en kompis. Shit va roligt det är bitvis! Har inte sett det innan eftersom vi inte har kanalen, men har så klart hört mycket om serien... Roligt värre, som sagt...


bild: www.cucirca.com/.../05/desperate-housewives.jpg


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback