Bloggpaus

är inget för mig. Det är uppenbart! *ler*
När jag kom hem från helgen med lägerjobb i söndags kväll såg jag fram emot att läsa ikapp alla bloggar och se hur alla har haft det under helgen, både de jag känner och de jag inte känner (utanför deras bloggar). Märkligt att mötas av att samtliga bloggar ligger nere...ingen har skrivit ett knyst. Det känns som alla goda vänner försvunnit för en stund... *flinar*...tänk att det faktiskt känns som man har relationer i bloggvärlden... *skrattar*

I den "verkliga" världen skiner solen och jag har eget arbete. Har suttit vid datorn hela förmiddagen med ett skönt flow och komponerat ungefär hälften av det som ska lämnas in på torsdag. Härligt med flow...

Nu blir det en promenad i solen innan det är dags att käka lunch och därefter repa!

Over and out - gott att bloggvärlden är back on track!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej, Är allt bra idag?

Missa inte alla tävlingar på min blogg!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback