Full rulle på stereon

Hemma igen efter tre dagars vandring. Det har varit bra dagar med både mycket tystnad och många givande samtal. En hel del tankar som har florerat i min lilla skalle, särskilt under dagen idag. Men jag gillar sådana här perioder, stunder med eftertanke.

Jag gillar också att göra det jag gör just nu: stereon på härligt stark volym. Just nu är det en gammal hit som rullar, en med Raymond och Maria - "Ingen vill veta vart du köpt din tröja".... jisses vilken låt... *flinar* Undrar om det var ett one-hit-wonder-band?! Någon som hört något mer från Raymond och Maria?

Kvällen heter Valborg och våren ska sjungas in. Mysigt...
Korvgrillning står också på planeringen. Lite ironiskt är det allt med tanke på att mat-planerings-gruppen inför vandringen försett oss med korv de senaste två dagarna. He he... korvfest helt enkelt *ler*

Jag lär vara brun efter vad jag hört i alla fall... Med strålande sol och värme både måndag och tisdag under vandringen har jag en hel del vårkänslor så att sjunga in våren ikväll känns som en riktigt bra idé faktiskt!

Nu dags för lite Stevie Wonder. "Isn´t she lovely" närmare bestämt.
En låt i taget är en skön sysselsättning tycker jag...
Det går helt enkelt ut på att lyssna på just en låt i taget. Efter ett par låtar brukar genren ändras. Beroende på humör kan det vara en oerhört varierande sysselsättning. Och efter ett tag blir det trist och då kör jag på en spelningslista i stället...

Ny låt...
Tomas Di Leva minsann...
"Vi har bara varandra".
Vilken lirare han är, den där Di Leva...
He he...

Nä... nog bubblat för idag
Ha en fin valborg vetja!
Kram från Mia, ju

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ha en bra valborg! =)

Kolla gärna in min blogg och kommentera jättegärna!

http://miiichaa.blogg.se - Allt och lite till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback