Gårdagens 3 kilometersrunda.

Igår var jag ute i skogen på promenix.
Hade inte så himla mycket tid så en 3 kilometersrunda var lagom.
Iväg... vacker natur... strålande sol... fågelkvitter...
varmare och varmare längs med vägen.
Stannade ganska exakt på mitten av rundan och tog av mig handskarna och la dem i fickan i västen.

Väl hemma saknades en handske, och sist jag kollade brukar man ha TVÅ!
He he...

3 kilometersrundan blev genast 6 för eftersom handsken mycket riktigt låg på mitten av rundan var det ju bara att pinna iväg ett varv till... ; )

En aning stressigt eftersom jag hade en tid att passa... men motion fick jag indeed!
Ibland blir inte livet som man tänkt sig.
Men det brukar bli bra ändå!
Hi hi...

Over and out

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Mys med en promenad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback