Helgen närmar sig

Fredagen är redan här och den här veckan har gått lika snabbt som vanligt.
Men det har hänt mycket också! Mycket plugg men en hel del annat också...

Idag är jag mest trött och ser fram emot att vara riktigt ledig hela helgen.

Hade en tanke om att åka ner till södra Skåne och hämta mc:n men helgens väderprognos verkar tipsa om att tänka om... kanske det blir bättre väder nästa helg, får se vilket som passar.

Hoppas att ni, liksom jag, ska njuta av helgen som är i antågande.

Vad ska du för planer för helgen?!


Njut av dagen!
Kram M



bild: http://pluggis.blogg.se/images/relax_1167950646.jpg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ska städa och åka på kalas hos mor min!

2008-04-04 @ 16:51:01
Postat av: Mia

Hälsa!
; )

2008-04-04 @ 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback