Kedjebrev

Jag fick en lapp i min hand för ungefär 2 veckor sen.
Det var ett kedjebrev....
Ett RIKTIGT kedjebrev, inte bara ett sånt man får massor av via mejlen.

Upplägget var att jag skulle skicka en pocketbok till den person som stod namngiven på listan.
Därefter skulle jag dra kopior på kedjebrevet och dela ut detta till 6 personer.
Om kejdan - mot förmodan - sedan skulle funka fullt ut skulle det innebära att jag kunde få 36 pocketböcker hem i brevlådan. Fullt så optimistisk (och naiv... *ler*) är jag inte. Men tänkte att om jag får, säg 10 böcker, i brevlådan är jag fullt nöjd! Sagt och gjort. Jag följde instruktionerna och idag kom den första boken! : )
Gott!

Jag gillar att läsa och tanken på att få böcker med posten är strålande!
Beställer ju allt som oftast från adlibris, men den här varianten är ju faktiskt till och med gratis.
Mycket bra! : )

Jag är rent generellt relativt negativt inställd till kedjebrev men den här gången gillas det...
*ler*

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ja, kedjebrev är hemskt. Ska också skicka min bok, snart...

Postat av: Sanna

Jag har fullföljt min del i kedjan! Hoppas vi får några bra böcker. ;)

2008-04-04 @ 16:52:13
Postat av: Mia

Anders: Ja,iväg med den bara! Hoppas vi får mycket schysst läsning sen!

Sanna: Det tror jag vi får.

Trevlig helg till er båda

2008-04-04 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback