Morgonrutiner

Tur att jag vet vad som ska göras på morgonen... annars hade blivit svårt. Är ju så morgontrött och seg i ottan *ler*



Det är till och med så där att om jag t.ex. ska ut och resa och åker hemifrån tidigt på morgonen så är det bäst att alla saker är packade kvällen innan....jag menar ALLT. Annars springer jag runt i dimma, helt förvirrade, som en liten höna och ska försöka packa... men glömmer så klart hälften.

Nu ska jag ju då inte ut och resa en morgon som denna.
vilket är mycket, mycket skönt...
eftersom jag inte packade igår...
vilket inte är så konstigt...
eftersom jag inte ska resa någonstans.
Ööhhh...
; )

Ha en fin dag!
Kram M

Ps. Med anledning av bilden ovan... Man kan faktiskt vara trött utan att vara sur. Det är jag!


bilden i bloggen kommer från: http://blogg.myyzz.nu/wp-content/uploads/coffehound.BMP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback