Mycket frisk luft och sol

Dagen har tillbringats utomhus.... nästan hela dagen.
Jeee, va skönt det har varit!
Vi har haft en gemenskapsdag på skolan där alla har varit engagerade i olika utomhussysslor.
Allt för att höja stämningen, lära känna varandra och tillsammans arbeta för att den gemensamma miljön ska bli ännu trevligare. En mycket lyckad dag som jag hoppas blir en tradition på det här bygget!

Var ute en sväng med hojen också nu under eftermiddagen.
Bara en liten sväng... men dock!
Det är skönt att kunna sticka iväg en tur efter skolan, få (ännu mer) frisk luft och rensa huvudet. Mycket skönt!

Jag känner att jag har mer energi än på mycket länge.
Solen, ljuset och värmen påverkar mig gott... det verkar som det samma gäller de flesta.
Gott... *ler*

Ha en fortsatt fin vecka!
//Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback