Old kids on the block

Nu:
Vad möttes jag av i morgontidningen i morse?!
Jo, en helsida om New kids on the block´s återförening.
Hade hört om det innan... men det var ändå en skön och komisk påminnelse så där på morgontimmen.

Då:
Jag var väl 11 år gammal och mötte det första "moderna" pojkbandet.
"Kärleken" var total...
Det tog inte långt tid innan stora delar av rummet var tapetserat med New kids och jag, liksom de flesta andra tjejer i klassen, lyssnade på bandet som det gällde liv och död.

He he... det är lite galet när jag tänker tillbaka på det.
Fast än mer galet är det att männen (för de närmar sig faktiskt 40 nu) är på återföreningstankar.
Ugh...
Det känns lite spektakelaktigt...
Varför undrar jag?!

Nåväl... komiskt är det i alla fall och här kommer ett smakprov från när det begav sig:


Kommentarer
Postat av: Jannica

Ja herregud, det är inte klokt så frälst man var i NKOTB när det begav sig :) Ah, Joe så vacker då, så pojkaktig tycker man nu..hehe :P
Tycker också att det är lite patetiskt att de ska återförenas..ser inte riktigt hur det skulle kunna lyckas..hehe

2008-04-10 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback