Shopping och plugg i storstan

Idag har jag varit i stan, ett par mil härifrån.
Tog med mig en del plugg och åkte iväg, mycket skönt med miljöombyte när jag, som nu, är i skrivprocess.
Nya miljöer får mig att tänka nya tankar vilket behövs i allt skapande.

Det blev en del shopping.
En sväng på Bodyshop för att köpa "de vanliga" produkterna jag använder därifrån. Sen blev det många svängar i de olika klädaffärerna. Fick med mig några påsar gott och blandat hem. *nöjd* Bland annat lite toppar och några skjortor. Riktigt bra för det behövde jag..det var länge sen jag shoppade senast... En sväng på Claes Olsson blev det också minsann... behövde lite småprylar därifrån.

Efter shoppingen gick jag och käkade lunch. Med en latte satt jag sedan med studierna och varvade detta med att glo på folk. En skön dag, helt enkelt!

Nu är det dags att dra igen.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Nice! Såna dagar är mycket fina. :D

Postat av: Sanna

Låter underbart!

2008-04-03 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback