Söndag eftermiddag

Vilken dag...
*ler med hela huvudet*
Solen har strålat som attan och det har varit vår i luften och bitvis riktigt varmt.

En av de bästa sakerna jag vet i livet är att ligga på en gräsmatta, i solen, med en bra bok, lite schysst musik och/eller trevligt sällskap. Idag är det just vad jag har gjort. Sååå mysigt och skönt! Mer här och nu blir knappt livet... *ler*

Under de åren då jag pluggade i Malmö var "hej-vi-tar-med-en-filt-till-parken-och-en-termos-kaffe-och-softar-bort-en-hel-dag-i-goda-vänners-lag" en ständigt återkommande sysselsättning. Särskilt på våren, de riktigt fina och varma dagarna i maj. Då när allt började lugna ner sig i skolan. Det kändes så idag och jag gillade det!

Jag har fortfarande inte hittat något boende tills flytten i juli eller augusti. Känner mig ännu inte riktigt stressad... men faktum kvarstår: jag har ännu inte hittat något boende : ) Om du som läser har nått tips är det välkommet att slå en signal. Då jag inte vill bli allt för privat här på bloggen skriver jag inte vart det är, men skicka ett mejl eller sms så berättar jag gärna!

Over and out!
Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback