Tankar och känslor

Att sätta ord på det som sker på insidan är svårt ibland... idag är en sån dag.
Det är för mycket tankar känner jag.
Fixa det, ordna dag, "ska bara", passa tiden hit och dit, fix och trix...
Jag är lite stressad helt enkelt.
Ingen fara med det, mest tröttande.
Tankarna snurrar så himla fort...
Lite väl fort.
Och allt eftersom jag nu skriver känner jag att det blir lugnare och lugnare i huvudet.
Skönt!

En tjej här på skolan frågade mig i början av veckan om hon fick åka en sväng på hojen med mig.
Hon hade visst åkt mycket mc förr om åren. Så klart fick hon åka med. Om en timme går mc-taxin *ler*
Kul!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Anders O

Då är nog en hojtur bra för stressen. ^^

Postat av: Mia

Jajjemen indeed!
*ler*

2008-04-23 @ 20:05:17
URL: http://miaju.blogg.se
Postat av: Sanna

Så e det i bland!

2008-04-24 @ 11:59:11
Postat av: Mia

Ja... just det.
Igår!

2008-04-24 @ 15:26:04
URL: http://miaju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback