To-do-list

Fredag innebär eget arbet.
Det brukar vara en fixardag för mig... en dag för fix och trix... sånt som jag inte hinner med i veckorna.

Dagens to-do-list ser ut som följer:


* Kolla lägenhet

* Begagnad bilstereo - kolla kostnad?

* Ringa Xxx ang. lägenhet

* Träna qigong

* Öva piano
* Öva igenom egna låtar

* Xxx - mentor?!

* Sommaren - semester?! Sverigeresa mc?

* Kopiera bilder av Xxx
* Partyt X maj - inbjudan!

* Mejla Xxx ang bröllopsfest




Vet inte hur mycket jag hinner med, men det spelar inte så stor roll. Det som inte blir gjort idag blir gjort nån annan dag. Det är mest skönt att ha det nerskrivet!

Ikväll ska jag åka på teater i storstan. Kul!
Nu är det dags för frukost...
Ha en din fredag, vetja!


bilden i bloggen kommer från: http://www.girodivite.it/IMG/jpg/lista.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback