Här är här där man är!

Fiiiiint blir det! *ler*
Och mysigt!
Sitter här i soffan och bara myser av lägenheten och
alla små "fix" som pappa hjälpt mig med idag.
Tack pappsen!

Vi har satt upp hyllor, tavlor och några lampor
och VILKEN skillnad det blir när detaljerna kommer till.
Myspys indeed!

Dessutom hade pappa med sig två av mina blommor som han
så vänligt skött om de senaste månaderna. Blommor gör också skillnad!

Ja... nu börjar jag så smått landa här.
Här är här där man är... he he...
och där är där där man inte är.
Och just nu i livet är jag HÄR!
I min nya lägenhet...
i en ny del av Sverige...
i ett nytt sammanhand yrkesmässigt...
och jag börjar så smått känna mig allt mer HÄR!
Göttans!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej!

Skönt att du trivs där där du är och inte där där du inte är..hehe :)

Förresten, jag köpte en liten present till dig idag på Malmö festivalen :) Du får den nästa gång vi ses..hihi.. Inget stort och speciellt, men något litet bara för att du är du :)

Kram

2008-08-19 @ 22:30:49
Postat av: Mia

Sweeeeeeeeeeeeeeeet!

Nu blev jag jätteglad ju :D

Du är en sötnos Olsson, många kramar och ser fram emot att få se omtanken!

Postat av: Anders O

Ja! Ska köpa en, iaf innan vintern. Men visst, hellre snart än när jag har tid/ork. :P

2008-08-20 @ 10:45:30
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback