I-k-e-a

Jajjemen... visst är det obligatoriskt i samband med inflyttning i ett nytt hem.
Så idag bar det av till Ikea för inköp av lampor, täcke, batterier, lite förvaringsprylar och annat smått och gott.
Det var inte allt som jag behöver... men pengarna måste ju finnas på kontot också... och så vill jag tänka över en del lösningar innan jag shoppar loss. Säga vad man vill om Ikea, men billigt och smidigt är det. Dessutom har de en hel del snygga grejer... och stor variation.

Gårdagens soldans hjälpte. Inget regn under pickniken och teatern och god mat och härligt sällskap gjorde kvällen till en riktig höjdare! Nästa år ska jag dock dansa ytterligare en dans: "Anti-geting-dansen"... he he...

Söndagen fortsätter med hemmahäng... riktigt soft och skönt ska det bli!
Njut av kvällen
/M

Kommentarer
Postat av: Jannica

Ah, IKEA är bäst :) Jag älskar det, de har så många fina saker. Hoppas att du trivs bra i nya lägenheten och att du börjar komma tillrätta så smått. Har du fått målat om väggarna än?

Kram

2008-08-10 @ 19:58:30
Postat av: Mia

Jajjemen, det är målat och klart. Det gjorde vi dagen efter flytt tror jag... eller om det gick en dag emellan... men ganska omgående hur som helst! Skönt! Det börjar bli lite ordning långsamt men säkert... ser fram emot inflyttningsfesten! He he... återkommer med datum! Kram

2008-08-10 @ 21:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback