Lägenhetsfix

Har haft en jätteskön dag idag.
Äntligen fanns det tid att fixa i nya lägenheten.
Åh.. så skönt! 
Har varit på "blocket-runda".
Köpt microvågsugn och tv-bänk i grannbyarna, båda fynd från Blocket.
Därefter har jag varit på Ö&B och Jysk och shoppat förnödenheter... he he... eller tja...
saker man behöver helt enkelt... grytlappar, papper till skrivaren, glödlampor och andra pryttlar. Mycket bra!

Under eftermiddagen har jag testat att möblera på allehanda olika sätt.
Har ju en stor lägenhet så det finns många alternativ.
Just nu har jag nog hittat en lösning som passar ett tag framöver.
Om än inte färdigt än... det är smågrejer som fortfarande ska fixas... det tar tid... och det går faktiskt bra!

Dags att återgå till städningen nu.
Det blir både dammsugat och moppat denna afton.
Skönt att få det lite mysigt omkring sig... äntligen!
Njut av kvällen önskar Mia


Kommentarer
Postat av: Kotte

Blocket är en underbar uppfinning, tyvärr är det för få äldre som använder det, tänk bara vad mycket godbitar det finns i alla dessa garage och hem och som bara annonseras ut i den lokala tidningen - om ens.





Postat av: Mia

Ja... blocket är verkligen en höjdare!

Särskilt när man, som jag, nyligen har flyttat.

Det är alltid lite smått och gott man behöver och vill ha. Go blocket!

2008-08-17 @ 20:00:57
URL: http://miaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback