Söntag...

...och jag hade tyska i skolan... det kan man knappt tro!

Anyway:
Ännu en skön, ledig dag.
Har fixat med ytterligare några saker i lägenheten.
En sväng till ikea... igen... och nu är pengarna slut för den här månaden... he he...
men vad gör väl det när jag börjar känna mig "hemma"!

På tisdag kommer min käre pappa hit och ska vara Herr händig under eftermiddagen.
Det går så bra så! Jag tar gärna emot den hjälpen...
Vi ska sätta upp lite lampor, några tavlor och hyllor.
Sen blir det säkert lite annat praktiskt trix kan jag tänka.
Det är gott med en Mr-fix-it-pappa. Indeed!

I morgon är det jobb igen och det går bra tack vare att jag har softat hela helgen.
Jisses vad trött jag har varit efter de två veckorna på nya jobbet.
Det är verkligen en anspänning att börja arbeta på ett nytt ställe.
Kul, utvecklande, stimulerande... men uttröttande till en början.
Många människor att lära känna, många rutiner att sätta sig in i, mycket att pejla in...
Det är mycket, helt enkelt...
Mycket... men kul!

Ikväll har jag väl egenligen bara en plan... tänkte träna qigong.
Ja... det är nog dags för det nu minsann.
Ha en fortsatt skön söndagkväll
//Mia


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skönt att höra någon mer som är trött på nya jobbet. Det är torsdagmorgon och jag känner mig nästan döende av utmattning. Ska försöka softa jag också i helgen utan krav på att göra något särskilt. Tack Mia, det känns bättre att veta att det inte är jag som helt konstigt och lat av mig ;)

KRam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback