Stickan - min hjälte

Den kom i förrgår...
och som jag har längtat...
Väntat, längtat och...ja... nästan haft abstinens.

Stickan är min vardagshjälte och jag känner redan separationsångest.
He he...
Den sista av tre...
och jag vet att det inte finns, eller kommer att komma, fler.
Avslutande delen.
Och den lär vara lika bra som de andra två.
Lovely!

Har börjat läsa...
och jag ler när jag läser.
Stickan är verkligen min hjälte!

Jag pratar givetvis den tredje och avslutande boken i Stieg Larsson-triologin:
(Ja, jag vet att jag är lite sen... men har haft tid att läsa först i sommar...
och "den som väntar på nått gott" och allt det där... )


bild: http://nomon.files.wordpress.com/2008/03/luftslottet.jpg


LOVELY!
//Mia


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller verkligen med!

Postat av: Carina B-G

Då är jag också sen, håller på att lyssna på boken. Perfekt i bilen.

Kram på dig!!

2008-08-31 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback