Tidig helg!

Imorgon är jag ledig... vilket betyder att jag håller helg redan denna afton... 
riktig fredagskänsla har börjat infinna sig minsann. Gött!

I morgon bär det av på dagstur norröver för att träffa lite folk och fixa en del praktiska bestyr.
Utöver det har jag INGA som helst planer för helgen. Såååå skönt!
Jag ska "bara vara", något som jag har längtat efter länge.
Att "bara vara" är något jag uppskattar mycket... jättemycket faktiskt. Och i "varandet" får jag alltid gjort en massa bra och roliga saker. Flummigt?! Nä, inte särskilt! Enkelt är det. Att vara i nu:et och känna efter vad jag känner för att göra. Det är bland det bästa jag vet och emellanåt finns det allt för lite tid till just detta.

Har en del att fixa med i lägenheten. Har inte hunnit komma i ordning riktigt eftersom jobbet har börjat.
Tänker på småfix som gardiner, tavlor som ska sättas upp, hitta fiffiga förvaringslösningar och annat smått och gott.
Antar att det blir en del sådant i helgen. Synd bara att pengarna inte har börjat ramla in än... men, men... det löser sig!
Den som väntar på nått gott...

Nu ska jag kolla dvd-spelare på nätet.
Ha en fin kväll
//Mia

Kommentarer
Postat av: Patrycja

Tjingeling!

Japp. Det är kort och färgat och permanentat. Jag tänkte att jag ger det en chans innan jag rakar av det:P Nu är det ju dessutom mycket mörkare, nya bilder kommer idag blink Hur är det med dig? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback