Vardagkväll

Idag är det onsdag...och jag har vardagkväll. Vardagkväll är ett fenomen som jag inte känner mig riktigt bekant med eftersom jag har pluggat det senaste året. Visst har jag haft vardagkvällar tidigare... men det känns ändå lite ovant. Kan kanske bero på att jag bor på ett nytt ställa också, där jag inte känner nån än. Och sen är det dessutom så att jag är ovanligt trött på kvällarna eftersom jag nyligen börjat ett nytt jobb. Vardag it is... och det går bra, om än lite ovant.

Jubba, jubba är vad jag gör just nu. Det är mycket att sätta sig in, många människor att möta och lära känna, mycket planering innan terminen drar igång och mycket tankar som kommer och går i skallen. Onekligen är det mycket, men jag trivs och det känns bra! Ikväll lyxade jag dock till det med en pizza framför en film i soffan. Såg en riktig favoritfilm: "Love actually". En riktig höjdare tycker jag... såå rar!

Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och slöglo på TV minsann...
Ja... vad säger man?!
VARDAGKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Anders O

E-kjamizar tebax! :D

Postat av: Sanna

Låter som en mysig kväll. Hoppas du trivs både på nya jobbet och i nya hemmet. Kram

2008-08-14 @ 07:14:49
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Vardagen är mysig tycker jag. Särskilt när man är snäll mot sig själv och köper pizza och kollar film fast det "bara" är onsdag eller nåt annat. Vad är det för jobb du fått? Kramen

2008-08-14 @ 10:21:11
URL: http://madeleine-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback