Äntligen fredag

Äntligen fredag... ja, verkligen! Såå välkommen har en helg inte varit på länge!
Det har varit en intensiv vecka. Intressant och bra, men allt för intensiv för min smak...
Att hinna träna, gå i skogen, laga mat och "bara vara" och annat som är viktigt privat har det inte funnit utrymme för.
¨Men nu, som sagt, är det helg! *ler*

Har börjat helgen med att handla mat och annat gott till helgen. På menyn står det nu kebab med pitabröd, rökt makrill med kokt potatis och ärtor med en sås på svart kaviar och rödlök. Sista rätten som finns hemma är klyftpotatis med kycklingwook med svampblandning och paprika. Köpte en påse chips också... det var en ny smak som verkligen var toppengod. Nyfiken i en strut kombinerat med lunchhungrig smakade jag på dem i bilen på vägen hem från affären. Verkligen gott, så det kan även du unna dig i helgen, tycker jag:

bild: http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_pchips

Om någon timme ska jag och en kompis åka till badhuset här i närheten. Det blir lite simning, lite vattenrutchkaka och mycket bubbelpool och bastu. Exakt the way I like it! *skrattar*

I kväll blir det middag och troligtvis Let´s dance. En TV-kväll är klockrent på fredagar, tycker jag...
Så nu önskar jag er alla en skön helg!
Over and out


Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej vännen!!
Det låter som att du har planerat en mysig helg med mkt god mat :)
En annan får ligga här i soffan och hoppas att man snart blir frisk..suck..
Ha en trevlig helg!!
*Kram*

2008-02-01 @ 13:46:05
Postat av: Mia

Ja, men jag läste att du är sjuk. Igen... : / Blä, så tråkigt!
Jo, det blev visst en hel del god mat till helgen... om jag nu orkar äta allt under helgen, det är väl inte så troligt *ler* Kram och krya på dig!

2008-02-01 @ 13:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback