En ny vecka

En helt ny vecka med nya möjligheter!
Fast idag var det lite tungt att stiga upp. Satt uppe lite för länge och sen kunde jag inte somna... kollade på Wallander-filmen på 4:an. Den är bra, tycker jag...har sett den innan.

Helgen har varit god. Lite jobb och lite ledigt. Nästa vecka är jag så lyckligt lottad att jag har lov. Ja... lov och lov - har massor att göra så jag är inte ledig helt och hållet, men vi har inga lektioner i alla fall...

Igår var det såååå fint väder och under en liten promenad i solen brummade det förbi 2 motorcyklar. Så härligt det såg ut. Ska bara ta ut min och sen kommer jag också att brumma förbi sådär *ler* Det var verkligen så att det längtade i hela kroppen... Snart så!

Oj, oj... nu är det hög tid att kila iväg till frukosten. Lite mascara and off I go!

Ha en skön vecka, vetja
Fånga stunden och njut av nu-et!
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback