Guten morgen

Heute sprechen wir ein bichien deutsch...
oder nicht...
NICHT!

En gång i tiden pratade jag riktigt bra tyska, det kan man inte tro när man kollar stavningen nu för tiden *skrattar*
Det verkar inte klokt att lägga energi på det en dag som denna!

Alltså:
Idag pratar vi INTE tyska.
Idag är allt som vanligt istället...fast ändå inte.
För idag kommer Olsson och hälsar på. Och dessutom har jag pluggstopp idag och DET är fantastiskt skönt, både besöket och pluggstoppet. Passar dessutom bra att ge mig själv en klapp på axeln över allt det pluggande som försigått veckan som varit. Förhoppningsvis kommer det att innebära att det finns mycket härlig tid att njuta av våren som så småningom kommer. Härligt!

Nu ska jag gå och baka bröd. Mums...
Kanske väntar jag att äta frukost till det nybakta brödet står rykande hett på diskbänken.
Njut av dagen!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback