Hej och hå, en gul, en blå

Rubriken har absolut inget med det här inlägget att göra...*ler* Den bara "finns"... ungefär som jag idag!

En bilåkande dag har det varit idag. Brum, brum - min fina bil Sigge tar mig dit jag ska. Alltid... helt klockrent!
Har varit nere i södra Skåneland och jobbat.
Det gick bra och det var roligt!
Till och med jätteroligt - det är verkligen en fantastiskt grupp! Spännande att höra hur de tänker, de där ungdomarna!

Just nu är det otroligt skönt att vara tillbaka. Ska bara mysa hela kvällen, fixa lite käk, slöa vid datorn, kanske spela lite piano och... mest ta det som det kommer! I like...

Veckan som kommer har en titel. Den heter "Projekt - och Olsson kommer upp".
Att arbeta med projektet känns roligt. Samtidigt är det något som ingår i min utbildning så det är något som ska göras.... man skulle kunna kalla det ett "måste".
Att Olsson kommer upp ska bli kul. Det är verkligen INTE ett måste, utan något jag ser fram emot och vill. Roligt att ha något att se fram emot! Eller hur Olsson! *skrattar*

Njut av de sista timmarna av denna helg.
Det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hehe, jajemen, det ska bli toppenkul nästa helg :)
Skönt att du inte ser det som ett måste ju..haha..
Vi hörs i veckan!
*Kram*

2008-02-17 @ 22:23:23
Postat av: Mia

Det lät kanske lite konstigt det där... jag menar bara att det faktum att du kommer upp är en kontrast till det jag ska göra i övrigt under veckan.
Puss

2008-02-18 @ 08:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback