Hoj oj oj...

...vilken morgon!
Fantastiskt solsken utanför persiennerna när jag vaknar som bara väntade på att släppas in. Då vill åtminstone jag stiga upp och ta emot den nya dagen! *ler*

Kom precis in efter en långrunda i skogen. Det var länge sen det var så skönt att promenera, med tanke på vädret. Och vackert var det. Kallt så det var is lite varstans och så skinen som sken på isen... Synd att jag inte hade kameran med mig.

Idag har en liten "to-do-list" som ser ut som följer:

* Handla mat
*Träna qigong
*Systemet
*Tanka bilen
*Tvätta
*Förbereda jobbet till söndag
*Kolla busstider

Och så i eftermiddag blir det afterwork i storstan. Trevligt!

En hel del fix och trix blir det idag, men jag är på helt rätt humör för att pyssla med vardagsbestyr i lugn och ro så det går skitbra!

Fick ett intressant samtal när jag var ute och gick också. Spännande inför framtiden...
Nu tror jag bestämt att det är dags att ta tag i tvätten och därefter frukost!
Ha en skön dag
kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback